Bezpieczne zakupy
Klienci sklepu lampawiszaca.pl uzyskują gwarancje bezpieczeństwa zwrotu wpłaconych środków. W przypadku braku dostawy, błędów płatności, czy po prostu zwrotu towaru, Klient otrzyma swoje pieniądze z powrotem bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Ponadto pracownicy sklepu ustalą przyczyny nieprawidłowości poprzez szczegółowe zbadanie łańcucha dostaw: od momentu zamówienia aż po dostarczenie towaru do Klienta.
W przypadku zwrotu lub wymiany towaru pracownik sklepu umawia się z klientem na dogodny termin odbioru paczki z domu Klienta.
Dodatkową gwarancję zwrotu dostarcza serwis PayPal:
"Jeśli przedmiot kupiony online do Ciebie nie dotarł lub znacząco nie pokrywa się z opisem, zwrócimy Ci poniesione koszty. Ochrona kupujących obejmuje towary zakupione w serwisie eBay oraz przedmioty zakupione online i opłacone w systemie PayPal. Ochrona obowiązuje też w przypadku płatności dokonanych na stronie PayPal.
Jakie przedmioty podlegają ochronie? Ochrona obejmuje artykuły fizyczne, które można wysłać pocztą i których sprzedaż nie jest prawnie zabroniona. Oto przykłady, kiedy otrzymany przedmiot znacząco nie pokrywa się z opisem: przedmiotem zakupu była książka, a dotarł do Ciebie film, przedmiotem zakupu był towar nowy, a dotarł do Ciebie używany, zamówiono 3 przedmioty, a dotarły 2, przedmiot został uszkodzony podczas dostawy, w dostarczonym przedmiocie brakuje części (o czym sprzedawca nie poinformował Cię), zakupiony przedmiot był oryginałem, a dotarła do Ciebie podróbka. Jeżeli sprzedający opisał przedmiot poprawnie, a Twoje niezadowolenie wynika z faktu, że przedmiot nie podoba Ci się, ochrona PayPal nie obowiązuje.
Co nie podlega ochronie? Program ochrony kupujących PayPal nie obejmuje niektórych przedmiotów, m.in.: towarów cyfrowych, usług, pojazdów, przedmiotów wyprodukowanych na zamówienie, oraz artykułów niezgodnych z naszymi zasadami lub obowiązującym prawem. Ochrona nie ma zastosowania w przypadku przedmiotów zakupionych osobiście (nie online) oraz pieniędzy przesłanych rodzinie lub przyjaciołom.
Jak przebiega proces ochrony? Aby zainicjować proces ochrony kupujących należy otworzyć spór w ciągu 45 dni od daty wysłania płatności. Jeżeli sprzedający nie zaproponuje zadowalającego Cię rozwiązania, musisz przekształcić spór w roszczenie. Masz na to 20 dni od chwili otworzenia sporu. Przekształcając spór w roszczenie uznajesz, że niemożliwe jest znalezienie polubownego rozwiązania i prosisz PayPal o rozstrzygnięcie sprawy. Po zapoznaniu się z przedstawioną sytuacją, podejmiemy decyzję, bazując na zebranych informacjach oraz zasadach serwisu PayPal."
100% oryginalne produkty
Lampawisząca.pl oferuje Państwu tylko oryginalne produkty najwyższej jakości. Dzięki profesjonalnej współpracy z najlepszymi producentami możemy zaoferować zarówno najnowsze trendy światowego designu, jak również nigdy nie wychodzące z mody formy klasyczne.
Wszystkie dostępne wyroby wyróżniają się doskonałym wykonaniem, solidnymi materiałami i wieloma opcjami kolorystycznymi. Dodając do tego rozmaite konfiguracje otrzymują Państwo produkty zdolne zadowolić najbardziej wysublimowane gusta.
Profesjonalny serwis
W sklepie lampawiszaca.pl zastosowano najnowsze mechanizmy zakupowe, dzięki czemu Klient może sam krok po kroku przejść przez każdy etap konfiguracji i zamawiania towaru. Mimo tego, mając na uwadze czas naszych Odbiorców, chętnie służymy pomocą zarówno w samej fazie złożenia zamówienia, jak również na poziomie doradczym.
Profesjonalna kadra serwisowa zapewni Państwu fachowe konsultacje w zakresie doboru optymalnego oświetlenia, akcesoriów oraz odpowie na inne, nurtujące pytania.
Po złożeniu zainteresowania, już przez cały proces, aż do odbioru towaru, są Państwo informowani o statusie Państwa zamówienia. Dla sklepu lampawiszaca.pl każde zamówienie jest najważniejsze i nie akceptujemy sytuacji, gdy klient jest niezadowolony z naszych usług. W przypadku zawiłości i komplikacji zawsze proponujemy, w porozumieniu z Klientem, rozwiązania, które ostatecznie usatysfakcjonują naszych Użytkowników.