serwis@lampawiszaca.pl   73 1 74 75 24

Witamy w naszym sklepie! Jak możemy Ci pomóc?

FAQ

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jakie sposoby płatności są dostępne w sklepie?

W sklepie akceptujemy płatności PayPal (bezpośrednio z konta PayPal lub kartą kredytową). Obecnie nie obsługujemy płatności czekami. Więcej informacji znajduje się na dedyykowane stronie - tutaj.

Jaki jest koszt i czas oczekiwania na przesyłkę?

Po wejściu na niniejszą stronę wyświetli się tabela opłat i czasu dostawy.

Co zrobić, gdy zamówiony towar ma wady?

Jeśli paczka dotarło z jakimikolwiek uszkodzeniami, prosimy o spisanie protokołu u kuriera. Poza tym, prosimy o kontakt z nami w celu podjęcia dalszych czynności. Zapewniamy wymianę na towar pełnowartościowy w ciągu kilku dni. Formularz kontaktowy znajdują się tutaj.

Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Tak, krótko po złożeniu zamówienia powinieneś otrzymać maila z automatycznym potwierdzeniem. Po maksymalnie 24h otrzymasz drugiego maila z podaną datą wysyłki. 

Czy mogę dodać kolejne produkty do obecnego zamówienia?

Możesz dodać kolejne produkty do już złożonego zamówienia, dopóki nie zostanie ono wysłane. W tym celu prosimy o kontakt z obsługą sklepu (formularz kontaktowy tutaj), ponieważ po potwierdzeniu zamówienia w systemie nie ma mozliwości dodania produktów online.