serwis@lampawiszaca.pl   73 1 74 75 24

Witamy w naszym sklepie! Jak możemy Ci pomóc?

Dane przedsiębiorcy

  1. Właścicielem jest firma WebLevel Michał Olech, ul. Chmielna 11/2, 74-320 Barlinek, NIP 5971700783, które prowadzi działalność za pośrednictwem Sklepu lampawiszaca.pl
  2. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.
  3. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.
  4. Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.
  5. Właściciel zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się pod adresem: https://www.lampawiszaca.pl/polityka-prywatnosci.


Techniczne warunki korzystania ze Sklepu.

  1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:
    • ✔ urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne
    • ✔ dostęp do sieci Internet
    • ✔ adres poczty email
  2. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi, pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
  3. Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.


Rejestracja i Logowanie

  1. Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji podając: login, adres e-mail, hasło oraz imię i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient ma możliwość podania danych do faktury.
  2. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.
  3. Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.
  4. Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści: "Przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu i dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą".
  5. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.
  6. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.


Realizacja zamówień

  1. Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi.
  2. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  3. Klient składa zamówienie w następujący sposób:
    • ✔ wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka
    • ✔ podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy
    • ✔ wybór formy dostawy i płatności
    • ✔ zatwierdzenie zamówienia przez przycisk
    • ✔ wysłanie automatycznego potwierdzenia oferty na adres e-mail Klienta
    • ✔ zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone przez pracownika Sklepu nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub telefonicznie. Dopiero po potwierdzeniu umowę uważa się za zawartą.
  4. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.


Forma płatności

  1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia przelewem na wskazane przez Sklep konto bankowe, systemem płatności lub za pobraniem.
  2. Koszty związane z dokonaniem płatności podane są na stronie zamówienia / w mailu potwierdzającym zamówienie oraz zostają wliczone w końcową cenę zamówienia. Za skorzystanie z określonej formy płatności sprzedawca nie może żądać od konsumenta opłaty przewyższającej koszty poniesione przez sprzedawcę z tego tytułu.
  3. Przy zamówieniach powyżej 100zł i wyborze przesyłki za pobraniem sklep zastrzega sobie prawo do wnioskowania od Klienta wpłaty części kwoty zamówienia na konto bankowe.


Ceny i koszty przesyłki

  1. Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.
  2. Ceny podane przy produktach na stronie www Sklepu podawane są w PLN zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat (np cło przy wysyłce poza UE). Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o ewentualnych dodatkowych kosztach.
  3. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
  4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji zamówienia oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
  5. Sprzedaż poza UE może być obciążona dodatkowymi opłatami, np. cło (zależnymi od odpowiedniego urzędu celnego i/lub skarbowego).
  6. Wyjątki. Następujące państwa traktuje się jako wyłączone z terytorium Unii Europejskiej - mogą wystąpić dodatkowe opłaty w urzędzie celnym właściwym dla kupującego: DE: Helgoland, Buesingen, ES: Ceuta, Melilla, Wyspy Kanaryjskie, Teneryfa, FI: Aland / Ahvenanmaa, FR: Guyana, Guadeloupe, Martinique, Reunion, Mayotte, GR: Karies, Dafni Agiou Orous, Athos, IT: Campione D'Italia, Livigno, Lugano


Dostawa

  1. Towary dostarczana są za pośrednictwem firmy kurierskiej (np. UPS, FedEx)
  2. Termin dostawy to 30 dni, chyba że termin został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany, kupujący może odstąpić od umowy.
  3. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
  4. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy, niż dostawy proponowane przez Sprzedawcę.
  5. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy, jednak przyjęcie przesyłki bez sporządzenia protokołu jest równoznaczne z zaakceptowaniem dobrego stanu przesyłki w momencie przekazania towaru przez kuriera.


Produkty

  1. Wszystkie oprawy oświetleniowe oferowane w sklepie są wykonane ręcznie. Oznacza to, że każdy produkt jest unikalny i może posiadać znaki szczególne (zwłaszcza: nieregularna powierzchnia płatków metalu, małe bąbelki na szkle, niewielkie różnice w grubości szkła, małe otwory w drewnie, sęki), które nie stanowią o jego wadzie. Różnice te są akceptowane przez producentów i nie mogą być przyczyną reklamacji.
  2. Zdjęcie towaru nie musi przedstawiać tego samego egzemplarza, który zamawia Klient, lecz egzemplarz tego samego modelu. Towary w ramach tego samego modelu mogą różnić się w granicach standardów dobrego rzemiosła, co w szczególności może dotyczyć towarów wykonywanych ręcznie.


Prawo odstąpienia od umowy

Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.

  1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy np. wysłać oświadczenie mailem na adres info@lampawiszaca.pl i uzgodnić dalsze warunki zwrotu.
  2. Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w zd. 1 niniejszego rozdziału.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 
  4. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
  5. Koszty przesłania towaru są zwracane przez Sklep, ale jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  6. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
  7. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  8. W szczególnych przypadkach dopuszczamy możliwość odbioru towaru od klienta. Koszty wynoszą od 35 do 500zł za paczkę i zależą od kraju. Koszty ustalane są indywidualnie. Przykład: Odbiór standardowej paczki w Polsce: 35zł.
  9. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie:  https://goo.gl/forms/hkc9cjeXlfTTAg2k2
  10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.
  11. Przesyłkę należy odesłać na adres magazynu: GDC Sp. z o.o., ul. Bagienna 36c, 70-772 Szczecin.


Prawo konsumenta do rękojmi

  1. Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
  2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.
    • ✔ wysyłanie wiadomości: info@lampawiszaca.pl,
    • ✔ listownie na adres: WebLevel Michał Olech, ul.Chmielna 11/2, 74-320 Barlinek,
    • ✔ dzwoniąc pod nr 731747524.
  3. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
  4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
  5. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
  7. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.


Pozostałe

  1. Regulamin jest dostępny pod adresem https:/www.lampawiszaca.pl/regulamin.
  2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
  3. Sklep dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach Sklepu oraz wysłania jego treści na adres email wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
  4. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian.
  5. Sklep informuje, iż opisy produktów i ich dane umieszczone na stronie internetowej www.lightingstore.eu oparte są na informacjach i zapewnieniach producentów i nie w każdym wypadku sklep ma możliwość ich weryfikacji. Istnieje zatem możliwość, że opisy i dane nie odpowiadają rzeczywistości. Zastrzeżenie to nie wyłącza jednakowoż odpowiedzialności sklepu z tytułu rękojmi za wady i niezgodność towaru z umową.
  6. Sklep informuje, iż zdjęcia umieszczone przy produktach mogą być zdjęciami aranżacyjnymi, a zatem ich zawartość może różnić się od sprzedawanego elementu wyposażeniem, stroną, kolorem.
  7. Wszelkie treści przedstawione w sklepie chronione są prawem autorskim. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie ich bez pisemnej zgody Sprzedawcy jest zabronione.
  8. Polityka prywatności znajduje się na stronie: https://www.lampawiszaca.pl/polityka-prywatnosci
  9. Dla pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, Unia Europejska uruchomiła platformę internetową ("platformaODR"): http://ec.europa.eu/consumers/odr/